•  

Why God always said No ! 
被 神 拒 絕 的 禱 告... 轉貼文章

I asked God to take away my pain.
我求神拿走我的痛苦
God said, No.
神說: 不
It is not for me to take away,
不是我要拿走它
but for you to give it up.
是你得放下它 

I asked God to make my handicapped child whole.
我求神使我殘障的孩子能恢復健全
God said, No.
神說: 不是的
His spirit is whole, his body is only temporary.
他的靈魂是健全的, 他的肉體只是暫時的 

I asked God to grant me patience.
我求神賜我忍耐
God said, No.
神說: 不
Patience is a byproduct of tribulations;
忍耐是苦難的副產品
it isn't granted, it is learned.
它不是經由賜與,必須經由學習才能得到 

I asked God to give me happiness.
我求神賜給我快樂
God said, No.
神說: 不是的
I give you blessings.
我給你的是許多祝福
Happiness is up to you.
但快樂與否乃取決在你自己 

I asked God to spare me pain.
我求神免去我的痛楚
God said, No.
神說: 不
Suffering draws you apart from worldly cares
痛苦引領你脫離世間的煩擾
and brings you closer to me.
使你更親近我 

I asked God to make my spirit grow.
我求神使我的靈性成長
God said, No.
神說: 不是的
You must grow on your own,
你必須自己成長
but I will prune you to make you fruitful.
但我會修剪你, 使你結實纍纍

I asked God for all things that I might enjoy life.
我求神賜我一切, 使我享受人生
God said, No.
神說: 不
I will give you life,
我會賜你生命
so that you may enjoy all things.
使你可以享受所有的事物

I ask God to help me LOVE others, as much as He loves me.
我求神幫助我, 可以愛人正如神愛我一樣深
God said...Ahhhh, finally you have the idea.
神說: 啊哈, 你終於明白了!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Jacob 的頭像
    Jacob

    Jacob的部落格

    Jacob 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言